Acest chestionar este anonim.

Răspunsurile dumneavoastră sunt importante pentru noi!

În vederea aprecierii îngrijirilor medicale pe care le-ați primit în ISIS HOSPITAL și a creșterii calității acestora, vă rugăm să aveți amabilitatea de a răspunde întrebărilor din chestionarul de mai jos. Răspundeți la întrebări bifând varianta care descrie cel mai bine situația dumneavoastră. În cazul pacienților copii sau celor fără discernământ temporar sau constant acest chestionar poate fi completat de către însoțitor/părinte/tutore legal.

1. Sex: BărbatFemeie
2. Mediul de rezidență: UrbanRural
3. Vârsta dumneavoastră: <25 ani26-50 ani>50 ani
4. Ultima scoală absolvită: Primară(4 clase)Gimnazială(5-8)LiceuFacultate
5. Stare civila: CăsătoritNecăsătoritConcubinajVăduvDivorțat
6. Sunteți la prima internare sau la o reinternare? Prima internareReinternare
7. În ce secție ați fost internat? PediatrieObstretică-GinecologieOncologie
8. Ați fost primit cu amabilitate de la început: DaNu
9. Când ați intrat prima data în Spitalul Privat Isis ce impresie v-ați făcut? Alegeți trei cuvinte care descriu cel mai bine situația din acel moment de la recepție:
Cuvinte Ordinea priorității (bifați 1,2 sau 3 în ordinea priorității)
Curățenie
Lux
Aglomerație
Dezordine
Mizerie
Disciplină
Liniște
Sărăcie
Altul (1)
Altul (2)
10. Situația din recepție pe care tocmai ați descris-o, v-a modificat starea de spirit?

m-a demoralizatnu a avut niciun efectmi-a ridicat moralul
11. Cum ați ajuns să apelați la serviciile Isis Hospital? (bifați una din variantele de răspuns)

v-ați prezentat direct la camera de gardăați avut trimitere de la medicul dumneavoastră de familieați venit cu trimitere de la medicul din ambulatorați venit cu ambulanțaaltă situație
12. La internare ați fost însoțit către secție de:

personal sanitaraparținătoriați mers singur
13. Vă rugăm să acordați calificative pentru următoarele servici:
13.1 cazare: nesatisfăcătorbinefoarte bine
13.2 curățenie: nesatisfăcătorbinefoarte bine
13.3 dotări cu aparatură medicală: nesatisfăcătorbinefoarte bine
13.4 calitatea hranei: nesatisfăcătorbinefoarte bine
13.5 calitatea serviciului de distribuire al hranei: nesatisfăcătorbinefoarte bine
13.6 calitatea grupurilor sanitare (bai + wc): nesatisfăcătorbinefoarte bine
13.7 atitudinea personalului de la camera de gardă: nesatisfăcătorbinefoarte bine
13.8 timpul acordat de medic pentru consultație: nesatisfăcătorbinefoarte bine
13.9 calitatea îngrijirilor medicale acordate de: nesatisfăcătorbinefoarte bine
13.9.1 îngrijire post operatorie și ATI: nesatisfăcătorbinefoarte bine
13.9.2 medicul de salon: nesatisfăcătorbinefoarte bine
13.9.3 asistente medicale: nesatisfăcătorbinefoarte bine
13.9.4 infirmiere: nesatisfăcătorbinefoarte bine
14. La explorările funcționale din alte secții/altă unitate sanitară ați fost însoțit de:

personal sanitaraparținătoriați mers singur
15. Ați fost instruit asupra modului în care ar fi trebuit sa primiți medicamentele pe cale orală?

da, întotdeaunada, uneorinu, niciodată
16. Administrarea medicamentelor pe cale orală:

16.1 Ați primit medicamentele pentru o zi de tratament:

da, întotdeaunada, uneorinu, niciodată

16.2 Ați primit medicamentele pentru o zi de tratament:

da, toate odatăîmpărțite în prize
17. Medicamentele administrate în spital:

v-au fost administrate doar în spitalv-au fost cumpărate de familieambele variante
18. Dacă medicamentele v-au fost cumpărate de către familie, care a fost procedura?

pe bază de rețetă simplă eliberată de medicul spitaluluipe bază de rețetă eliberată de medicul de familie / specialist la recomandarea medicului spitalului
19. Alte întrebări:
19.1. Vă cunoașteți drepturile de pacient? danu
19.2. Vă cunoașteți diagnosticul? danu
19.3. Puteți numi un medicament sau o procedură administrată ? danu
19.4. Cunoașteți motivul pentru care ați fost internat? danu
19.5. Cunoașteți unul dintre obiectivele pentru care ați primit tratamentul? danu
19.6. Cunoașteți unul dintre efectele adverse ale tratamentului administrat? danu
19.7. Cunoașteți rata vindecării în afecțiunea pentru care ați fost internat? danu
19.8. Cunoașteți riscurile operatorii? danu
19.9. Ați avut complicați post-operatorii? danu
19.10. Fiolele au fost deschise în fața dumneavoastră? danu
19.11. Cunoașteți tipurile de investigații paraclinice care nu se realizează în acest spital? danu
19.12. Ați primit informații privind recuperarea funcțională? danu
19.13. Ați fost informat asupra riscului de escare? danu
19.14. Ați fost informat asupra riscului de recidivă? danu
19.15. Ați sesizat orice formă de condiționare a îngrijirilor de care ați avut nevoie danu
19.16. Puteți estima data externării? danu
19.17. Cunoașteți planul de îngrijiri din ziua următoare? danu
19.18. Ați beneficiat de consultații în altă specialitate? danu
19.19. Ați fost informat referitor la riscul de incapacitate posttraumatică? danu
19.20. Ați simțit nevoia să recompensați prin diverse mijloace un cadru medical pentru a beneficia de mai multă atenție din partea acestora? danu
20. Ați fost mulțumit de îngrijirile acordate?
20.1 în timpul zilei danu
20.2 în timpul nopții danu
20.3 sâmbăta, duminica și sărbători legale danu
21. Cum apreciați comunicarea cu personalul medical?

nemulțumitmulțumitfoarte mulțumit
22. Impresia dumneavoastră generală:

nemulțumitmulțumitfoarte mulțumit
23. Dacă ar fi necesar să vă reinternați, ați opta pentru același spital?

da, în mod certprobabil că daîn mod categoric nunu se va mai intâmpla (de exemplu: pentru că nu locuiesc în apropierea spitalului)
24. După toată această perioadă petrecută aici, care este lucrul pozitiv care vă vine în minte / Ce v-a plăcut cel mai mult?

Dar negativ? / Ce nu v-a plăcut?

25. Observații și sugestii cu privire la aspectele pozitive și/sau negative ale îngrijirii medicale din timpul spitalizării:

Echipa ISIS Hospital vă mulțumește!
Sunt de accord cu prelucrarea datelor mele cu caracter personal, de catre ISIS MEDICAL CENTER SRL Mai multe detalii